dimarts, 10 de febrer del 2015

Museu del cinema i Play station

Hola Rossinyols!


No he pogut comentar des de fa dies perquè l'ordinador no m'anava bé, ja em sap greu. Ara el torno a tenir en marxa i amb això el blog també. Seguidament us explicarè que varem fer amb en Mohamed el dissabte dia 17 de gener, Vaig invitar a en Mohamed a casa meva, que està a un carrer de casa seva i li vaig ensenyar una mica (el menjador, el jardí, el meu gat, etc). Deseguida va veure que tenia la play3 i va voler saber quins jocs tenia i tots dos vam jugar-hi una estona. Desprès li vaig fer un dictat sobre el Nadal perquè en vam estar parlant des de la vessant festiva i des de la vessant religiosa. Per això vam parlar del nen Jesús i dels 3 Reis Mags d'Orient. 

Vam parlar de que al vespre jo aniria en el seu lloc a recollir el regal de l'amic invisible Rossinyol. Haviem quedat al domino's pizza per sopar però ell no va poder-hi assistir per l'horari, era massa tard.

Vaig dir-li que la setmana següent li entregaria el regal i un video i fotografies per veure com es feia l'intercanvi. 

La següent quedada amb en Mohamed, varem anar a veure el museu del cinema acompanyats d'en David, el meu xicot. En Mohamed i ell es van fer amics deseguida. Vam fer ombres xineses, vam veure el museu de dalt a baix amb totes les seves màquines i personatges. Desprès al finalitzar la visita varem estar mirant pel·lícules ( les que coneixem i les que no). Aquí us deixo un parell de fotos que vam fer al museu.






Fins la propera!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada