diumenge, 15 de febrer del 2015

Biblioteca Iu Bohigas

Bon dia Rossinyols!

Ahir, dissabte 14 de Febrer vam anar a la biblioteca IU Bohigas de Salt. Vam quedar a les 9:30h del matí i vam anar a peu fins allà. A les 9:50 erem a la porta. Obrien a les 10:00, ens vam esperar i vam entrar els primers. Un cop dins vam anar a la secció dels "grans" que em va dir en Mohamed a mirar llibres que li poguessin interessar. Va tornar a buscar el llibre de l'Anna Frank però no estava disponible en aquell moment.  Desprès vam preguntar que havíem de fer per utilitzar els ordinadors (havíem de tenir un usuari i una contrasenya i ser socis). Ni jo ni ell ho erem. Així que vam optar per anar a la part infantil i mirar llibres de ciències una estona. Deseguida ens vam posar a fer els deures de català i castellà. Vaig fer-li un repàs dels accents amb català i amb castellà. Vam fer servir la tècnica del llibre (obert- tancat) obrint i tancat amb les mans. 
Mentre feiem els deures, una nena de l'edat d'en Mohamed es va asseure al costat i li vaig preguntar si necessitava ajuda. I ella em va respondre que sí. Entre els dos vam ajudar-la a fer multiplicacions de dos xifres. 

Desprès de fer els deures, una noia que treballava a la biblioteca ens va deixar connectar-nos a internet i en Mohamed em va ensenyar un programa que es diu pxrl (aplicació per les fotos). Amb aquesta aplicació vam descarregar fotos d'internet i les modificavem amb aquest programa. Ja que tenia molts de efectes divertits vam poder ficar-li focs artificials, cares, símbols etc.

Va estar molt bé per distreure'ns. Desprès el vaig acompanyar a casa seu i vaig comentar amb la seva mare que estic molt contenta. Com a mentora veig que ha fet una evolució molt positiva: al principi era més tímid i ara en canvi s'ha obert molt i m'explica moltes coses que li agrada fer. Té ganes de veure altres mentorats i fer activitats conjuntes. Té molta curiositat i té inquietuts per la ciència i els animals, etc. En general passem molt bones estones i m'enduc un bon record cada dia que quedem. 

Fins la propera!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada