dimarts, 10 de febrer del 2015

Entrega del regal de l'amic invisible// Museu del cinema

Hola Rossinyols!


El dissabte dia 10 de gener vam quedar amb en Mohamed i li vaig ensenyar el vídeo de l'altre cap de setmana. Desprès de veure el video li vaig donar el regal embolicat (volia que l'obris ell) i el vaig grabar per enviar via watssap al grup dels mentors del Rossinyol perquè poguessin veure la seva reacció. Evidentment va ser molt bona, li va agradar molt el regal de la Maria Luisa, el qual nosaltres també ens va tocar fer-li el regal a ella i li vam fer unes arracades amb una caixa de fusta pintada.

A ell li van regalar una caixa de fusta, que a l'interior guardava un rossinyol fet de fang amb el seu niu i dos cares fetes amb globuls i arròs, una era en Mohamed i l'altre era jo. Eren xulíssimes. En Mohamed va tenir un gest molt maco: Em va dir... té aquesta ets tu, vull que te la quedis. Li vaig donar les gràcies i em vaig posar molt contenta.
 
El següent cap de setmana, el dissabte dia 17 de gener ens va acompanyar el meu xicot, en David a veure el museu del cinema per la tarda. En Mohamed coneixia molts dels personatges famosos que hi havia al museu, va estar jugant amb amb en David a fer ombres xinesques i ens ho vam passar molt bé els tres. Desprès de la visita al museu, el voliem invitar a una "crepdequè" per berenar ja que ell no havia probat mai les creps. Va veure com les feien però no li varen acabar de covençer i vam agafar un refresc i una crep.

Bona nit i fins la propera!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada