dimarts, 25 de novembre del 2014

Visitem Girona

El passat dissabte 22 de Novembre vam anar amb en Mohamed a Girona. Vam visitar els banys àrabs perquè ell m'ho va proposar i em va semblar una idea fantástica! Així que dit i fet, vam agafar l'autobus L3 i vam baixar a plaça Marques de Camps. Val a dir que els dissabtes l'autobus va tardar cap a una hora en venir, mentrestant en Mohamed m'explicava coses que fan a l'escola on va.
Un cop vam baixar del bus vam anar pel carrer Nou, vam travessar el pont de pedra i vam anar a la oficina de Turisme per demanar  un plànol i marcar la ruta. Vam anar per la rambla, el carrer Argenteria i vam creuar el carrer Ballesteries i per últim el carrer de la Força fins a la Catedral de Girona. Despres vam seguir recte i a mà dreta ja arribabem als banys àrabs, Primer vam mirar les diferents sales nosaltres i desprès vam escoltar la visita guiada, amb una durada d'uns 20 minuts, En Mohamed va portar la seva càmara i va fer moltes fotos, estava ben distret fent fotos a tots els detalls. Una curiositat dels banys àrabs és que allà es feien tractes de negoci i d'altres afers importants mentre els clients dels banys es relaxaven. Eren uns banys que s'havia de pagar a l'entrar i es separaven homes de dones.
Desprès de la visita als banys vam entrar en una botiga molt bonica de souvenirs del carrer de la Força, Tenien joguines fetes amb fusta com arcs, tira-xines, cascs de guerrers i cavallers,espases, etc. Li van agradar tant aquelles joguines que em va dir que hi voldria tornar amb els seus pares i germans! De tornada els pares d'en Mohamed em van invitar a casa seu i em van regalar pa fet per ells, que bo que estava!

Aquest va ser el nostre dissabte, un dia cultural i entretingut que va donar molt de sí.


Fins la propera!
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada