divendres, 14 de novembre del 2014

Avui he conegut en Mohamed, el meu mentorat.

Bona nit Rossinyols,


Els mentors de Salt hem anat a l'escola Mas Masó a les 19:00 de la tarda i ens han fet una dinàmica perquè jo, la Marina i en Pau trobessim el nostre mentor o més ben dit, el nostre mentorat ens trobés a nosaltres. Amb un cabdell de llana el nen/a havia de llançar-lo a un de nosaltres dient el seu nom. Desprès ens donaven uns pals de fusta petits enbolicats entre ells i els hem hagut de desenbolicar per saber qui teniem. Sorprenent perquè dos parelles eren exactes a l'elecció dels nens. 
He de dir que al principi estava molt nerviosa, desprès ja se m'ha passat...
Ens han ofert una festa fantàstica amb un pica pica i un pastís exquisit que ha portat la Karima, la mare d'en Mohamed. He conegut els seus pares i els seus dos germans petits. Són una família molt maca i atenta que m'han explicat coses sobre en Mohamed i hem estat parlant de veure'ns demà mateix. Resulta que soms veïns i no ho sabiem! 

Els petits ens han ensenyat l'escola i les aules on estudien que els hi feia molta il·lusió, realment tenen una escola molt maca.

Seguidament us deixo una foto de les tres famílies i els tres mentors: d'esquerra a dreta, els pares d'en Mohamed, en Mohamed i jo, la germana de la Yessatou, la Yessatou i la Marina i en Pau, en David i la seva mare. 

Quina estampa més bonica del primer dia!!

Fins la propera!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada