dilluns, 4 de maig del 2015

Sant Jordi + Fira tèxtil (Salt)

Bon dia Rossinyols!!

El passat 23 d'Abril , va ser Sant Jordi. Vaig decidir quedar amb en Mohamed, el vaig anar a buscar a l'escola i varem fer una volta pel passeig de Salt, al carrer Major. Hi havia molta gent encara que plovia una mica... Vaig voler que escollis un llibre per llegar-se'l a casa i em va dir que si trobavem l'Alcorà traduït al castellà el volia comprar. I així va ser, el vam trovar, ens va costar 10 €. En Mohamed va trovar-se amics, jo també (estaven a la carpa del casal dels infants). Vam estar-hi fins que el temps ens va aguantar i vam tornar cap a casa.
 
El dia 1 de Maig vam anar a la factoria de la Comacros a veure la fira tèxtil de Salt, hi havien paradetes, fotos de Salt d'abans i com han canviat els edificis a l'actualitat, una exposició de diferents teixits. Un cop vist això vam anar a casa meva a jugar a la Play station. En Mohamed m'ha demanat si pot venir un dia al casal obert de Salt, on jo faig de voluntària. Si trobo un forat li portaré (ja que es de dilluns a divendres) i sempre solem quedar el cap de setmana.

FINS LA PROPERA!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada