divendres, 10 d’abril del 2015

Retorn i Hípica Omega

Bona tarda Rossinyols!!


Són les 17:35h, a les 18:00 passo a recollir en Mohamed a casa seva. Durant aquest dies que no hi ha sigut i no hem pogut quedar perquè estava de viatge visitant a la familia. Amb alguns mentors ens hem posat d'acord per organitzar una quedada per anar a l'hípica Omega (Fornells de la Selva). Serem en Pau i en David, la Marina i la Iesatu, l'Àlex i l'Amin i jo i en Mohamed.

Jo i en Mohamed hem fet dues excursions, una amb taxi fins a l'hipica i l'altra amb cavall pels voltants de l'hípica. Ha estat genial, jo també he muntat a cavall amb els nens i m'ho he passat molt bé. Hem quedat a les 6 de la tarda, hem anat a berenar i desprès un cop a l'hípica em raspallat als cavalls i els hem posat la sella, les brides, etc.
Desprès en Dalmau, el monitor ens ha ensenyat com dominar el cavall, de totes maneres s'han portat molt bé i no ens ha fet falta imposar-nos gaire.

A les 9 del vespre tornàvem cap a casa tots molt contents.
Seguidament us deixo un àlbum de fotos de la nostra excursió a l'hípica Omega, de Fornells de la Selva.








"Lanza primero tu corazón y tu caballo saltará el obstáculo. Muchos desfallecen ante el obstáculo. Son los que no han lanzado primero el corazón."

Noel Clarasó

Fins la propera!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada